AMPIRE Power suppressor +12V for reverse light signal (1A)

Item no.:  AC-PNF-RVC2
EAN-no.:  4260052636350
AMPIRE Power suppressor +12V for reverse light signal (1A) - Image 1
AMPIRE Power suppressor +12V for reverse light signal (1A) - Image 2
AMPIRE Power suppressor +12V for reverse light signal (1A) - Image 1AMPIRE Power suppressor +12V for reverse light signal (1A) - Image 2
15,00
incl. VAT and excl. shipping
Total amount: {{ totalPrice }}
This item notice Article is noted
Availability: (Delivery time: )
14,25 € when paying by Payment in advance
(5% cash discount)
incl. VAT and excl. shipping
  • Description
  • Download
Filters noise from the power of the reverse gear lamp. Makes it possible to use reverse gear lamp power for switching or powering (max. 1A).
Average customer rating: 
Number of Customer reviews: 7
Write an online review of this item and show it to other visitors!
Item reviews
Das Teil hat mich gerettet und die Bildstörungen sind endlich weg
Review from 25.03.2022|Purchase not verified
Das Teil hat mich gerettet und die Bildstörungen sind endlich weg
839 customers found this information helpful.
Signalfilter für Nachrüst-Rückfahrkamera
Review from 05.01.2019|Purchase not verified
Ich hatte immer ein flackern in dem Monitor meiner rückfahrkamera sobald wenn ich mein motor an gemacht habe aber seid dem ich das signalfilter Kabel für Nachrüst-Rückfahrkamera eingebaut habe habe ich in meinem Monitor meiner rückfahrkamera kein flackern mehr sondern ein gutes Bild bin mit dem signalfilter Kabel für Nachrüst-Rückfahrkamera sehr zu frieden
3863 customers found this information helpful.
Signalfilter für Nachrüst-Rückfahrkamera
Review from 05.01.2019|Purchase not verified
Ich bin mit dem signalfilter für Nachrüst-Rückfahrkamera sehr zu frieden es hat mir sehr geholfen jetzt habe ich bei meiner rückfahrkamera kein geflacker mehr wenn ich denn Motor an habe sondern ein richtig gutes Bild der rückfahrkamera
3651 customers found this information helpful.
View all reviews