AMPIRE Video-Distributor/Amplifier, 1 IN - 4 OUT

Item no.:  VA400
AMPIRE Video-Distributor/Amplifier, 1 IN - 4 OUT - Image 1
Manufacturer: AMPIRE
AMPIRE
Availability:(Delivery time: 1-2 days)
19,00
incl. VAT
and excl. shipping
piece
18,05 € when paying by advance payment
(5% cash discount)
incl. VAT and excl. shipping
  • Description
  • Download
Der VA400 ist ein Videosignal Verteiler/Verstärker mit einem Video-Eingang auf 4 Videoausgänge. Universell verwendbar durch Cinch- Ein/Ausgänge.

TECHNISCHE DATEN
- Videoeingangspegel 2.0 Vss
- Videoausgangspegel 0.5-1.5 Vss
- Ausgangsimpedanz 75 Ohm
- Betriebsspannung: 12 Volt DC
- E-Zulassung e11 02 1940
- Abmessungen 104 x 74 x 20mm
accessories for this item:
equivalent products for this item:
Average customer rating: 
Number of Customer reviews: 1
Write an online review of this item and show it to other visitors!
Item reviews
156 of 308 customers found this review helpful:
Echter Problemlöser, 17.08.2014
Author:
Wir haben diesen Verteiler in einen Cadillac Escallade auf 4 Monitor installiert. Erst haben wir alle Eingänge parallel geschaltet, aber dann war das Bild eine Katastrophe. Unscharf und teilweise keine Farbe. Der Ampire Support empfahl uns eine Umschaltung oder diesen Verteiler zu installieren. Bingo! Bild war super. Kunde ist glücklich.
Did you find the review of this item helpful? YesNo
View all reviews